Thursday, May 17, 2012

Back from lazy mode .

Assalamualaikum





I'm back ! :) hhuh , mata kelip2 sambil tangan laju menaip di komputer kesayangan yang memang dah lapuk tapi x di telan zaman berzaman . hha , mula dah aku merepeks . Pada malam yang mulia ini , malam jumaat pula ni kan , setelah sebulan , maaf , beberapa bulan tidak merepek di blog terchenta , maka semangat baru pon tiba untuk menaip dimana yang perlu . tweety sudah , muka buku ponn suda puas merepek tak tentu pasal , maka blog la jadi sasaran seterusnya , kan ? hhe . 




anyways , cuti pada kali ni , xdelah di isi dengan perkara yang xberfaedah . ye lah , kerja aku bangun makan tido je , hha , selama sebulan lebih itu je kerja aku , hha , macam mana kau nak naik gunung miraaaaaaa , berat cenggitu jugak xde nye kau nak lepas kaki gunung tu kalau makan tido je . hhe . 



Arakian , setelah puas berangan , maka kebanyakan masa aku juga turut dihabiskan dengan menonton muvee yang aku rasa dah beratus kalau nak di ikutkan , ditambah dengan korea yang xputus - putus , maka baru aku sedar , sem baru dah nak buka . aku ponn terpikir jugak sem nanti nak belajar apa ? nak buat apa ? omaigod , rasa macam nak bukak sekolah . hha , xpe . tunggu dan lihat je . i like surprises . :)

karangan pendek ? maaf . nak lebih ? beli novel . ;)


hha , mengimbas kenangan ketika semester lepas . online je kerja . opss ? apa pasal gambar atas ni ? sukasuki aku lah . :p

No comments:

Post a Comment